Verzend & Retour beleid

Verzend & Retour beleid.
Verzendbeleid:
Wij verzenden wereldwijd via DPD.
WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
In de meeste gevallen worden bestellingen die voor 16uur besteld worden dezelfde dag nog verzonden tenzij anders geformuleerd bij het artikel.
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met een verzendbevestiging met uw tracking- en leveringsinformatie. Als het in backorder is, wordt u op de hoogte gebracht met een verwachte verzenddatum.
WANNEER ONTVANG IK MIJN BESTELLING?
Bestellingen die voor 16uur zijn geplaatst, worden de dezelfde dag verzonden, tenzij anders geformuleerd bij het artikel.
Als het in backorder is, wordt u op de hoogte gebracht met een verwachte verzenddatum.
DPD bezorgt de bestelling tussen 08:00 - 18:00 uur. Het is niet aan ons om te zeggen hoe laat het pakket precies wordt afgeleverd. Daarom is het erg belangrijk dat je een afleveradres gebruikt waar iemand aanwezig zal zijn, om het pakket in ontvangst te nemen en te ondertekenen. Als er de hele dag niemand op het adres aanwezig kan zijn, dan raden we je aan een alternatief adres te gebruiken. Zoals bijvoorbeeld een werkadres.
HOE WEET IK OF EEN PRODUCT OP VOORRAAD IS?
Dit staat steeds bij het artikel zelf.
Vindt u hier niet wat u zoekt, dan kunt u altijd een e-mail sturen naar: sticker-cadeaushop@hotmail.com

Retourbeleid:
We willen dat al onze klanten producten en diensten van topkwaliteit ontvangen. Als je denkt dat er een defect is aan een artikel dat je hebt ontvangen, laat het ons dan meteen weten, zodat we dit probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen. Alle artikelen worden nagekeken bij ons vooraleer het verzonden word.
Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen. Als je een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 24 uur na ontvangst van het product contact met ons op via e-mail: sticker-cadeaushop@hotmail.com
Het is erg belangrijk dat u het artikel niet naar ons terugstuurt totdat u contact met ons heeft opgenomen voor een retourautorisatie, ongeoorloofde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
RETOURPROCEDURE:
Er zijn veel redenen waarom u uw goederen aan ons wilt retourneren. Houd er echter rekening mee dat er voor elke reden een andere procedure moet worden gevolgd.
Lees daarom onderstaande lijst met `retourreden` zorgvuldig door om vertragingen of misverstanden te voorkomen.
Selecteer de reden waarom je een product retourneert en volg de stappen.
Ik ben niet blij met mijn aankoop.
Mijn product is defect, beschadigd of incompleet bij aankomst.
Verkeerd product ontvangen of besteld.
Defect product binnen de garantieperiode.
IK BEN NIET BLIJ MET MIJN AANKOOP
Het tevreden stellen en beschermen van onze klanten heeft voor ons een hoge prioriteit. We willen niet alleen dat u tevreden bent met uw aankoop, we willen ook dat u zich absoluut veilig voelt wanneer u bij ons bestelt.
Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren.
Indien u een artikel wenst terug te sturen, gelieve ons te contacteren via
e-mail: sticker-cadeaushop@hotmail.com
Houd er rekening mee dat we artikelen alleen terug kunnen nemen voor terugbetaling als ze zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze hebt ontvangen.
In dit geval worden de verzendkosten voor de retourzending niet terugbetaald.
MIJN PRODUCT IS DEFECT, BESCHADIGD OF INCOMPLEET BIJ AANKOMST:
We begrijpen je frustratie, zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!
We willen dat je dit onmiddellijk aan ons meldt via e-mail: sticker-cadeaushop@hotmail.com Dan kunnen we de retourprocedure starten en u een Vervanging of Terugbetaling aanbieden.
Inspecteer uw bestelling altijd direct na ontvangst op beschadigingen of ontbrekende onderdelen.
Lees ons retourbeleid voordat u onderdelen naar ons terugstuurt.
In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.
Transportschade:
Allereerst is het belangrijk dat je nooit een zwaar beschadigd pakket accepteert. Als de koerier een beschadigd pakket aflevert, kunt u dit weigeren en direct contact met ons opnemen.
Als je een beschadigd pakket toch accepteert, omdat de schade op het eerste gezicht niet zo erg lijkt, meld dan bij de koerier dat je het pakket met schade hebt geaccepteerd. Op deze manier kunnen we dit probleem veel sneller afhandelen, mocht blijken dat het product in de verpakking ook beschadigd is.
VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN OF BESTELD:
Onze excuses als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen, het komt zelden voor dat we een verkeerd product verzenden. We willen dit zo snel mogelijk oplossen! Meld dit dan meteen aan ons via e-mail: sticker-cadeaushop@hotmail.com
In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.
Heb je per ongeluk het verkeerde product besteld volg dan onze retourprocedure Ik ben niet blij met mijn aankoop .
DEFECT PRODUCT BINNEN DE GARANTIEPERIODE:
Uiteraard heeft u recht op garantie, wanneer een product binnen de aangegeven garantietermijn defect raakt. Alle door ons verkochte producten zijn van A-merken en worden geleverd met garantie.
De garantie kan alleen worden verleend als aan de garantievoorwaarden is voldaan.
De garantie dekt elke fabricagefout of defect van het product bij normaal gebruik. Het dekt geen defecten veroorzaakt door onjuiste installatie of onredelijk gebruik van dit product.
Om te bepalen of uw artikel in aanmerking komt voor een garantieteruggave, gelieve ons te contacteren op sticker-cadeaushop@hotmail.com
In dit geval worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.
UITZONDERINGEN:
Producten die aan de volgende categorie├źn voldoen, kunnen niet worden geretourneerd of vervangen;
een beschadigd of incompleet product
speciaal besteld product
verkoop producten
cadeaubonnen
VERZENDKOSTEN RETOURNEREN:
Als de reden van retournering het ontvangen van een beschadigd product, het verkeerde product of een garantiekwestie is, worden de verzendkosten van de retourzending door ons vergoed.
Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, je per ongeluk het verkeerde product hebt besteld of de montage niet goed is, worden de verzendkosten voor het retourneren niet terugbetaald.
HOE TERUG TE KEREN?
Neem voordat u artikelen retourneert contact met ons op voor een retour-/omruilautorisatie.
Ongeautoriseerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.
Retourzendingen worden op eigen risico verzonden. We raden je aan om je retourzending te verzenden met een betrouwbare internationale koerier die tracking aanbiedt. Het wordt ten zeerste aanbevolen om het pakket te verzekeren, aangezien u ervoor verantwoordelijk bent dat alle artikelen in hun oorspronkelijke staat aankomen zoals ze zijn verzonden.
Een andere mogelijkheid is dat je het product terugbrengt naar onze winkel in Dendermonde.
Plaats het product in de originele doos met alle handleidingen en accessoires, om er zeker van te zijn dat het in dezelfde staat aankomt als toen je het ontving.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die beschadigd zijn door een slechte verpakking of verloren zendingen. We moeten alle originele producten ontvangen om uw retour of omruiling te verwerken.
Restituties zijn niet beschikbaar als de geretourneerde producten op enigerlei wijze zijn beschadigd voordat ze aankomen.
Voeg een kopie van uw factuur toe.
Als beveiliging tegen mogelijk misbruik behoudt Sticker Cadeaushop zich het recht voor om restitutie te weigeren aan iedereen die heeft gedaan wat volgens ons buitensporig is geretourneerd
VERVANGING OF TERUGBETALING:
Bij het retourneren van een product ontvang je automatisch een e-mail van ons wanneer het product binnen is. Zodra we het geretourneerde product hebben onderzocht, sturen we je een vervangend product of betalen we het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten die je hebt betaald voor het retourneren van het product terug (mits bewezen dat de fout bij Sticker Cadeaushop ligt).
Het kan tot 7 dagen duren (gerekend vanaf de dag dat je het artikel aan ons hebt geretourneerd) voordat we je retourzending hebben verwerkt.
COMPLIMENTEN, KLACHTEN EN SUGGESTIES:
Het is altijd fijn om te weten wanneer we dingen goed doen, maar het is ook belangrijk dat u ons vertelt wanneer we dingen fout doen. Uw complimenten, klachten en suggesties zijn waardevol voor ons en helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren.
Als we ondanks onze inspanningen niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, laat het ons dan weten.
We verwelkomen alle klachten en nemen ze serieus, en ze zullen eerlijk worden behandeld binnen de afgesproken termijnen.
We willen ook graag weten of u denkt dat we iets goed doen, door ons te vertellen wanneer we het goed doen, kunnen we ervoor zorgen dat het verantwoordelijke personeel goed wordt bedankt.
Als u een suggestie heeft over hoe wij onze service kunnen verbeteren, horen wij dat ook graag van u. Dit geeft ons de mogelijkheid om onze dienstverlening continu te verbeteren.
Alvast bedankt.
MVG Sticker Cadeaushop
BTW: BE0657 751 258



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
┬ę 2019 - 2022 Sticker-Cadeaushop.be | sitemap | rss